Kan ik mijn bestelling ruilen?

Ruilen is helaas niet mogelijk, maar je kunt het wel binnen 14 dagen retourneren. Wil je toch iets anders hebben, dan dien je daarvoor een nieuwe bestelling te plaatsen. 

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Om ervoor te zorgen dat pakketjes onnodig vaak in een vervuilende bus heen en weer gereden worden, vragen wij iedereen heel bewust te winkelen bij Mo-ments for you. Door wel overwogen keuzes te maken en niets te bestellen waar je over twijfelt, kunnen we dit voorkomen. Uiteraard kan het toch voorkomen dat iets niet aan de wensen voldoet en je het retour wilt sturen. Je hebt het recht om je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren. In dat geval maak je gebruik van het herroepingsrecht. 

Als jij jouw bestelling wilt retourneren, dien jij ons dit binnen 14 dagen na ontvangst te laten weten door een mail te sturen aan retour@mo-mentsforyou.nl . Let op dat je zowel in het onderwerp als in de mail duidelijk het ordernummer en jouw naam vermeldt. Heb je binnen 48 uur geen bevestiging van ontvangst van ons gekregen? Bel ons dan. In de bevestiging staat hoe je jouw bestelling kunt retourneren. Vanaf ontvangst van de bevestiging heb je nogmaals 14 dagen de tijd om het product en alle geleverde toebehoren en (indien redelijkerwijs mogelijk) in de originele staat en verpakking aan ons terug te sturen. De verzendkosten zijn voor jouw rekening. Na ontvangst van jouw retour, maken wij het verschuldigde bedrag binnen 14 dagen aan jou over mits alles in goede orde retour is gekomen. Mocht het product of de verpakking beschadigd zijn door bijvoorbeeld onzorgvuldig verpakken, dan zullen wij de waardevermindering en/of schade verrekenen met het openstaande retourbedrag. Zorg er dus voor dat het product goed ingepakt zit en geen schade kan oplopen (bijvoorbeeld doordat het in een doos te veel ruimte heeft en kan schuiven). 

Het artikel dat ik heb ontvangen is kapot. Wat nu?

Dat is heel vervelend en super zonde. Stuur ons gelijk (binnen 48 uur na ontvangst) een mailtje met in het onderwerp en de mail duidelijk het ordernummer en jouw naam. Voeg er ook een of meerdere foto’s bij waarop duidelijk de schade te zien is. We nemen dan snel contact met je op om een oplossing te zoeken. 

Zit er garantie op de producten?

Er zit geen garantie op onze producten. Mocht er binnen 1 maand na bestellen onverhoopt iets mis zijn met het product, laat het ons dan weten door een mail te sturen dan kijken we wat we kunnen doen. Zorg dat je bij de mail duidelijk jouw ordernummer en naam in het onderwerp en de mail zet, zodat we makkelijk jouw bestelling erbij kunnen zoeken.