Hier lees je de meest gestelde vragen en antwoorden. Staat jouw vraag of antwoord er niet bij? Neem dan contact met ons op.
Het assortiment
Ik heb in de winkel iets gezien wat ik wil hebben, maar het staat niet op de webshop. Kan ik het toch bestellen?
In veel gevallen is dat zeker mogelijk. Het hangt er alleen van af of wij het artikel nog in de winkel op voorraad hebben. Je kunt ons hierover bellen of een mailtje sturen. Hier vind je onze contactgegevens
Het artikel dat ik wil hebben is uitverkocht, maar ik wil het heel graag. Kan ik het alsnog bestellen?
Als een product is uitverkocht in de webshop, dan kan je jouw emailadres achterlaten en sturen wij je een berichtje als het weer op voorraad is.
Krijg je altijd het product dat op de foto staat?
Als je op de foto 1 product ziet, dan krijg je exact dat product als je het bestelt. Anders vermelden we altijd in de omschrijving wat je krijgt, dat het kan afwijken of dat wij er een voor je uitkiezen. Twijfel je? Neem dan altijd vooraf contact met ons op. We informeren je dan graag.
Staan al jullie producten op de webshop?
Nee, op de webshop staat slechts een selectie van al onze producten. In onze winkel in Zwolle vind je het gehele assortiment. Kan je niet naar Zwolle komen, maar zoek je iets specifieks wat niet op de webshop staat? Stuur ons dan een mailtje met daarin wat je zoekt. Dan kijken we of wij het in de winkel hebben of voor je kunnen bestellen.
Ik zoek een cadeautje, maar heb geen idee wat ik moet kopen. Kunnen jullie mij helpen?
Absoluut! We helpen heel graag met het vinden van een geschikt cadeau. Laat ons per mail weten voor wie je iets zoek, wat voor persoon het is en in welke prijsklasse je iets zoekt. Dan sturen wij je een aantal suggesties.
Hoe vaak krijgen jullie nieuwe producten (in de webshop)?
We voegen elke week nieuwe producten toe. Wil je op de hoogte blijven? Meld je dan aan voor de nieuwsbrief.
Bestellingen en verzending
Wat kost het verzenden van een pakket?
Dat is afhankelijk van wat je besteld. De verzendkosten worden bij het uitchecken vermeld.
Kan ik mijn bestelling ook bij jullie in de winkel ophalen (zodat ik geen verzendkosten hoef te betalen)?
Dat kan zeker. Je kunt bij uitchecken de optie kiezen ‘ophalen in de winkel’. Als je die aanklikt, dan zetten wij de bestelling voor je klaar en kan je het ophalen aan de Oude Vismarkt 44, Zwolle.
Er zit iets bij mijn levering wat ik niet besteld heb. Wat nu?
Omdat wij geloven in de kracht van geven, geven wij jou bij elke bestelling een aardigheidje. Het klopt dus dat er iets in zit wat je niet besteld hebt. Het blijft mensenwerk, dus het kan zijn dat er een keer iets misgaat bij een bestelling. Neem in dat geval dan contact met ons op en dan zorgen we dat het opgelost wordt.
Wanneer wordt mijn pakket geleverd?
Als je gekozen hebt voor pakketverzending, dan ontvang je een bevestigingsmail met daarin een track & trace code. Daarmee kan jij jouw bestelling in de gaten houden. Let op: PostNL laat tegenwoordig geen briefjes meer achter als zij het pakketje bij de buren hebben afgeleverd of naar een post-afhaalpunt hebben gebracht. Dit kan je alleen zien via de website en de track & trace code. Hou dit dus goed in de gaten.
Ik heb mijn pakketje niet ontvangen. Wat nu?
Veel postbezorgers laten geen briefje meer achter als zij het pakketje bij de buren hebben afgeleverd of naar een post-afhaalpunt hebben gebracht. Dit kan je alleen controleren met de track & trace code van het transportbedrijf. Kijk daar dus eerst naar. Ervaar je toch nog problemen? Neem dan contact met ons op, dan zoeken we samen een oplossing.
Het product dat ik heb gekregen ziet er anders uit dan op de foto. Heb ik wel hetzelfde product gekregen?
Je krijgt het product dat op de foto staan, tenzij het bij de omschrijving staat. Dit komt wel eens voor bij bijvoorbeeld knuffelstenen. Wij maken dan 1 foto en kiezen bij jouw bestelling een mooie steen voor je uit. Een foto kan echter vertekenen, voornamelijk door het licht. Kleuren zijn daarom lastig exact vast te leggen en kunnen dan ook afwijken van de realiteit. Ben je echt niet tevreden? Dan kan je de bestelling binnen 14 dagen retourneren. Bekijk hieronder hoe je dat doet.
Retourneren
Kan ik mijn bestelling ruilen?
Ruilen is helaas niet mogelijk, maar je kunt het wel binnen 14 dagen retourneren. Wil je toch iets anders hebben, dan dien je daarvoor een nieuwe bestelling te plaatsen.
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Om ervoor te zorgen dat pakketjes onnodig vaak in een vervuilende bus heen en weer gereden worden, vragen wij iedereen heel bewust te winkelen bij Mo-ments for you. Door wel overwogen keuzes te maken en niets te bestellen waar je over twijfelt, kunnen we dit voorkomen. Uiteraard kan het toch voorkomen dat iets niet aan de wensen voldoet en je het retour wilt sturen. Je hebt het recht om je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren. In dat geval maak je gebruik van het herroepingsrecht.
Als jij jouw bestelling wilt retourneren, dien jij ons dit binnen 14 dagen na ontvangst te laten weten door een mail te sturen aan retour@mo-mentsforyou.nl . Let op dat je zowel in het onderwerp als in de mail duidelijk het ordernummer en jouw naam vermeldt. Heb je binnen 48 uur geen bevestiging van ontvangst van ons gekregen? Bel ons dan. In de bevestiging staat hoe je jouw bestelling kunt retourneren. Vanaf ontvangst van de bevestiging heb je nogmaals 14 dagen de tijd om het product en alle geleverde toebehoren en (indien redelijkerwijs mogelijk) in de originele staat en verpakking aan ons terug te sturen. De verzendkosten zijn voor jouw rekening. Na ontvangst van jouw retour, maken wij het verschuldigde bedrag binnen 14 dagen aan jou over mits alles in goede orde retour is gekomen. Mocht het product of de verpakking beschadigd zijn door bijvoorbeeld onzorgvuldig verpakken, dan zullen wij de waardevermindering en/of schade verrekenen met het openstaande retourbedrag. Zorg er dus voor dat het product goed ingepakt zit en geen schade kan oplopen (bijvoorbeeld doordat het in een doos te veel ruimte heeft en kan schuiven).
Defect
Het artikel dat ik heb ontvangen is kapot. Wat nu?
Dat is heel vervelend en super zonde. Stuur ons gelijk (binnen 48 uur na ontvangst) een mailtje met in het onderwerp en de mail duidelijk het ordernummer en jouw naam. Voeg er ook een of meerdere foto’s bij waarop duidelijk de schade te zien is. We nemen dan snel contact met je op om een oplossing te zoeken.
Zit er garantie op de producten?
Er zit geen garantie op onze producten. Mocht er binnen 1 maand na bestellen onverhoopt iets mis zijn met het product, laat het ons dan weten door een mail te sturen dan kijken we wat we kunnen doen. Zorg dat je bij de mail duidelijk jouw ordernummer en naam in het onderwerp en de mail zet, zodat we makkelijk jouw bestelling erbij kunnen zoeken.
Cadeaus
Kunnen jullie mijn bestelling inpakken als cadeautje?
Maar natuurlijk! Zet het er even in de opmerking bij de bestelling, dan zorgen wij dat het mooi verpakt wordt.
Kan ik het cadeautje ook laten afleveren bij degene aan wie ik het wil geven?
Absoluut. Vermeld dit dan in de opmerking en vermeld daarbij de naam en het adres waar het heen moet. Dan zorgen wij dat het mooi ingepakt (en zonder factuurinformatie) naar de gelukkige gestuurd wordt.
Reiki
Wat is reiki?
Hoe kan ik een afspraak maken voor reiki?
Daarvoor kan je hier contact met ons opnemen of naar onze winkel komen aan de Oude Vismarkt 44 in Zwolle.